19 lut 2018

Pożegnanie

Z ciężkim sercem muszę to w końcu powiedzieć - nadszedł czas pożegnania, odchodzę z bloga przez parę spraw osobistych ( min. chorobę wujka i zamieszanie w pracy rodziców oraz szkołę ). Na pewno jeszcze wrócę do bloga, mam nadzieję że moja nieobecność nie potrwa długo...
W każdym razie chcę podziękować każdemu z Was za aktywność na blogu, czas ofiarowany mu oraz przyjazne nastawienie do siebie nawzajem. Staliście się moją rodziną i już na zawsze nią pozostaniecie xxx
Szczególnie pragnę podziękować Rue, z którą przeżyłam naprawdę wiele wspaniałych chwil, niezapomnianych przygód, przeżywałam każde opowiadanie pisane przeze mnie, jak i przez nią. To było coś wyjątkowego i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do tego wrócimy!<3
Pamiętajcie, że wciąż każdy z Was może liczyć na moją pomoc na blogu - wciąż będę starać się wspierać, trzymam kciuki za Was i za bloga♥♥♥
Trzymajcie się<3
~Akuma

1 komentarz:

  1. NIEEEEE!!!!!!
    Akuma! Dlaczego!!!! *ogromny smuteg*
    Ty wiesz kto...

    OdpowiedzUsuń