28 paź 2018

Rose - #3 Grupa III

Po kilku godzinach szukania, byłam bardzo zmęczona. Jedynie śledziłam wzrokiem szlaczki liter, nie wiedząc co razem oznaczają. Odkładając jedną z ksiąg na półkę, wypadła mała karteczka, której wcześniej nie zauważyłam. Kucnęłam i zabrałam papier z podłogi. Idąc w stronę kolejnych stosów książek, otworzyłam możliwą wskazówkę do uratowania części trupy cyrkowej. Okazało się, że to była mapa do części excaliburu. Legendarnego miecza, samego króla Arthura.
-Uważam, że możemy skończyć nasze poszukiwania, skoro mamy to -  powiedziałam, trzymając w dłoni, nasza nadzieję. Ruszyliśmy do cyrku, gdzie każdy na nas czekał, nawet wszyscy tu obecni, zdążyli się połączyć w trzyosobowe grupki. Jakby wiedzieli, że co trzeba zrobić. Podeszłam do Smiley razem z moją grupką.
- Wiemy co może dolegać Pikowi i reszcie- niepewnie zaczęłam, szukając w kieszeniach spodni, zapisanych przeze mnie informacji- Jak wiadomo ta miejscowość ma legendę o królu Arthurze, lecz jak porównaliśmy swoją wiedzę do tych z ksiąg, coś się nam nie zgadzało, a mianowicie to, że skupiają swoje opowieści jedynie na tym, jakże on był odważny i mądry, zapominając o okrągłym stole. Dodatkowo, po jego śmierci, miecz miał być pochowany razem z władcą, lecz tutaj też są jakieś inne wersje... Znaleźliśmy mapę, gdzie są zaznaczone trzy czarne kółeczka. Z tego co mi wiadomo, to jest mapa miasta.- przerwałam na chwilę, by zaczerpnąć powietrza- Dlatego, że jesteśmy tutaj zaledwie dwa dni, każda grupa powinna się udać do tych miejsc, z tego co wiem, w tych miejscach powinien znajdować się zamek, magiczne jezioro i kamienny rycerz. To ja wam zostawiam tą mapę, a ja pójdę zwiedzić miasto
-Dlaczego? zapytała Smiley, uradowana naszymi nowinami.
- By potem skorzystać z mojej umiejętności- odpowiedziałam, ponownie wracając do miasta. Skoro mają informacje i pójdą szukać wyznaczonych miejsc, ktoś przecież musi być pośrednikiem między grupami. Jaskier, Ace i Fin, jeszcze zostaną w bibliotece, gdyż wszystkiego jeszcze nie przejrzeliśmy.
<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz