28 maj 2017

Smiley CD Vulnere

Mina co prawda mi zrzędła, ale mogłam się tego wreszcie spodziewać po odpowiedzi dziewczyny. Nie chciałam jej też zmuszać, bo bym ją jeszcze zraziła do siebie, a temu mówię stanowczo NIE! Chciałam się z nią zaprzyjaźnić, a nie zmuszać do tej przyjaźni. Uśmiechnęłam się po chwili i powiedziałam, że moja propozycja będzie wciąż aktualna. Zakłopotanie w jakie wdałam dziewczynę, było z jednej strony urocze. Dzięki temu mogłam zobaczyć jej zakłopotana twarzyczkę.
- Dzięki, a co lubisz robić? - zapytała, chcąc zmienić temat.
- Mam dużo rzeczy, które lubię robić... - odpowiedziałam zastanawiając się przy tym co dokładnie lubię robić, rzeczą którą najczęściej się zajmuje, czy czymś innym.
- Na pewno lubię piec i gotować, jak to już zauważyłaś. Prawie co dziennie wybieram się na przejażdżki z Szafirem i przy okazji ćwiczę, od czasu do czasu pogram sobie na jakimś instrumencie, dwa razy w tygodniu chodzę do domu dziecka, aby pobawić się z dziećmi... - zaczęłam wymieniać rzeczy, które najczęściej na co dzień robiłam.  -... opiekuje się poza Szafirem jeszcze innymi zwierzakami z naszego cyrku jak zajdzie taka potrzeba. I to chyba było na tyle o ile wszystko wymieniłam - uśmiechnęłam się. - A co ty lubisz robić? - zapytałam się, kierując tym samym na Vulnere wzrok.
<Vulnere?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz