29 wrz 2018

Zmiany, zmiany, ah te zmiany...

Hejcia kochani, 
Nasza ankieta zakończyła się jakiś tydzień temu, a ja postanowiłam już wprowadzić kilka zmian, które zaoferowaliście w tejże o to ankiecie. 
Dzisiaj dodałam zmiany w fabule, więc śmiało przechodźcie do strony z fabułą i przeczytajcie. Jeżeli coś wam nie pasuje, macie pytania to śmiało piszcie do mnie. 
Wraz ze zmianą fabuły, doszły zmiany w otoczeniu cyrku. Tak więc i w zakładce cyrk nastały zmiany.

Co do NPC to pojawią się nowe osóbki oraz ich charakterki, ale musicie poczekać, aż nadejdzie czas na event, który jest przewidziany na 15 października i będzie trwał, aż do 1 listopada. 

Tak więc szykujcie się na trochę zabawy oraz mam nadzieję, że spodobają się wam zmiany. Z góry przepraszam za mapę jaką tą zrobiłam, ale obdarzona artystycznie nie zostałam xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz