23 maj 2020

Geum CD Lycoris

Gdy nadeszła chwila w której musiałem zacząć rozmawiać na temat swoich mocy, trochę się speszyłem. Nie lubiłem się chwalić nimi bo nie były specjalne jedynie przysparzały mi problemów i nic więcej. Hanamaru podeszła do mnie bliżej, aby dodać mi więcej pewności siebie. Trochę mi to pomogło, ale nie za bardzo. Wstydziłem się rozmawiać na swój temat. W dodatku gdy Onee-sama zaczęła rozmawiać o jedzeniu przez co właśnie wtedy sobie przypomniałem, że jeszcze nic nie jadłem. Hanamru również była głodna. Mogłem to zauważyć po jej wywijaniu ogonem. Zgodziłem się od razu gdy tylko Onee-sama mi zaproponowała. Hana również się ucieszyła gdy tylko się zgodziłem.
Podczas drogi do namiotu czułem jak każdy członek cyrku wpatruje się we mnie. Byłem tutaj od niedawna, a wszyscy do okoła patrzyli się na mnie tak jakbym coś złego zrobił. Każdy plotkował o mnie, nawet nie wiedziałem dlaczego. Hanamaru zauważyła, że czuję się niezręcznie dlatego szła tuż obok mnie, abym nie widział innych mijanych osób. 
- Dziękuję ci Hana - powiedziałem bardzo cicho pod nosem. A ona zamerdała ogonem. W taki sposób pokazywała mi, abym niczym się nie przejmował. 
Gdy doszliśmy na miejsce wziąłem największą miskę jaką można było dostać, następnie nałożyłem do miski wszystko co kochała jeść Hanamaru. Ja i Onee-sama usiedliśmy na słomie. Miło patrzyło się gdy ta dwójka wspólnie jadła. Spojrzałem się na Onee-sama która spojrzała się na mnie zezłoszczona. 
- Wybacz, nie chciałem... Bo... - chciałem się tłumaczyć ale nie miałem po co. Osoby siedzące za Lycoris śmiali się i zaczęli obgadywać nas. Zresztą tak jak każdy inny w namiocie. Wszyscy mówili, że przyniosę jej pecha i lepiej by było gdyby się ze mną nie zadawała. 
- Co jest? - zapytała się stanowczo, a ja spojrzałem na nią z lekkim uśmiechem. 
- Bo widzisz na twoim ramieniu jest kawałem słomy... dokładnie był bo spadł przed chwilą... - wymyśliłem w ostatniej chwili coś. - Chciałem ci jakoś powiedzieć, ale nie wiedziałem jak... Przepraszam Onee-sama... - zniżyłem swój wzrok. Trochę głupio mi było. 

<Onee-sama?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz