10 paź 2017

Informacja + Czystka!!!

Kiedyś ten dzień musiał nadejść jak to w każdym jednym blogu. Zacznijmy najpierw od tych lepszych, milszych wiadomości. Na blogu są osoby, które są bardzo aktywne za co naprawdę WAM wszystkim dziękuję. Event na Halloween jest w trakcie ustalania i ogólnie zarysu, jednak jeżeli macie jakieś pomysły to mile są one widziane. No i druga ważna rzecz. Pewnie już zauważyliście, że nie wchodzę na czat na blogu a jest to spowodowane tym, że mój laptop się zepsuł dlatego jestem cały czas na telefonie, a ten czat mi nie pasowało i w ogólne nie ułatwiał sprawy. Dlatego powstał nowy czat na Discord, tam znajdziecie mnie prawie o każdej godzinie, gdyż mam aplikacje na telefonie i dostaję za każdym razem powiadomienie (oczywiście nie wejdę podczas lekcji bo wtedy zazwyczaj śpię, ale ciii.... xD ) 

A teraz czas na gorsze informacje (tutaj mowa o czystce) Wysłałam ostatnio *przeglądam pocztę na howrse* 5 października do kilku lub kilkunastu osób upomnienia. Dostałam tylko dwie odpowiedzi. Osoby które dostały po raz pierwszy dostały upomnienie, zostanie to wszystko odnotowane a osoby, które dostały więcej niż dwa razy upomnienie zostaną dzisiaj "odesłane" z cyrku do swojego domu. Osoby te mogą ponownie wrócić jednak od ich odesłania (jak to ujęłam wcześniej...)  musi minąć jeden miesiąc oraz po dostaniu formularza muszę dostać od razu opowiadanie mające więcej niż 350 słów!

Lottie
# Powód: brak odpowiedzi na moje upomnienia, brak kontaktu z właścicielką 

Osoby które dostały upomnienia to:
Naamio - upomnienie zostało dodane na listę 
Aeroce - upomnienie zostało dodane na listę 
Blade - upomnienie zostało dodane na listę 
Shavile - upomnienie zostało dodane na listę 
Dzieciak - upomnienie zostało dodane na listę 
Amor - upomnienie zostało dodane na listę 

Osoby, które dostały upomnienie ale odpowiedziały na wiadomość dlatego upomnienie nie zostanie dopisane:
Catty - dostałam odpowiedź i rozumiem sytuację, więc nie dostaje upomnienia
Irys oraz Helsing - właścicielka postanowiła usunąć swoje postacie jednak miejmy nadzieję, że ponownie do nas wróci 

Osoby, które dostały pochwały:
Rue
Akuma
Vogel 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz