20 cze 2017

Smiley CD White

Poszłam po popcorn, a White stanął w kolejce po bilety. Zajęło mi trochę czasu, aby zastanowić się nad tym co kupić. Ostatecznie wzięłam dwa duże kubełki popcornu, jeden z karmelem a dróg maślany z solą. Do tego po dużym napoju. Oczywiście można by pomyśleć, że to by wystarczyło, ale jeszcze w małym kubku wzięłam kilka czekoladowych kulek. Stanęłam w kolejce, które była długa. Jednak jak tylko spojrzałam się na kolejkę w której stał White, zrozumiałam, że będę szybciej od niego. Pomimo tego, że jego kolejką była mniejsza od mojej to wydarzył sie mały problem. Prawie wcale nic nie szła do przodu, bo niezdarny pracownik rozlał cole na kasę. Wycierał, ale nic to nie pomagało. Ludzie zaczęli się powoli denerwować. Przyglądałam się uważnie kolejce w jakiej stał chłopak. Samą nie wiem kiedy, ale gdy płaciłam, to kolejką u White'a poruszyła się i to nawet dość szybko. Podeszłam do niego, a on akurat kupił dla nas bilety. Weszliśmy do sali, gdzie zdążyliśmy na końcowe reklamy. Zapytałam się o czym będzie film, bo tytuł czy też sam plakat nic mi nie mówiły. Niestety nie zdobyłam żadnej informacji od chłopaka.
- Ej, tak w ogóle widziałeś jak ten chłopak który sprzedawał ci bilety zasuwał? A wcześniej ślimaczył się z wycieraniem kasy - powiedziałam po chwili. Coś mi nie pasowało w tym chłopaku co siedział przy kasie. Zupełnie tak jakby ktoś za użyciem różdżki lub magi rozwiązał ten problem.
- Nie zwracałem na niego uwagi, oglądałem plakaty - odpowiedział chłopak, zakładają okulary 3D. Kiwnełam głową, że rozumiem i też sama założyłam swoje okulary.
- Tutaj masz popcorn, tutaj jest też picie no i czekoladowe kulki - podałam wszystkie zakupione przez mnie rzeczy na stronę, gdzie chłopak jak i jednocześnie ją sama mogliśmy sobie pogadać.

<White?> Wybacz, że tak długo czekałeś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz