21 sie 2017

Podsumowanie Letniego Eventu!

Czas nadszedł, aby powiedzieć wam kto zajął jakie miejsce. Poniżej znajdziecie prace od osób, które wzięły udział w poszczególnej konkurencji.
Konkurencja #1:

OD Rue 
Ta, wyszliśmy nieco dziecinnie... Nie umiem/lubię kolorować, więc użyłam samego ołówka (prócz oczu, nie wiem co ja do nich mam o_o). Akuma! Nie umiem narysować tej twojej czapki i włosów xd ale mam nadzieję, że nawet bez czytania kto to, rozpoznanie tą dwójkę ^^

OD Smiley
Sorki za brak kolorów, ale nie miałam ani jednej kredki także wyszło wszystko czarno białe.

Dziękuję za wspaniałą pracę jaką wykonała Rue. 
Rue zajęła pierwsze miejsce, tak więc proszę o zgłoszenie się o nagrodę poprzez pocztę na howrse. To już zależy czego Rue sobie zażyczy. ^^

Konkurencja #2
Wiersz od:

Akuma oraz Vulnere napisali przepiękne wiersze. Dlatego zajęli pierwsze miejsce oboje. Proszę tak jak w przypadku Rue o zgłoszenie się do mnie jaką to nagrodę chcielibyście otrzymać.

Konkurencja #3
Nikt nie wziął konkurencji, ale nic nie szkodzi. (^^)

Dziękuję wszystkim za uczestnictwo. Mam nadzieję, że na następny raz weźmie więcej osób.




1 komentarz: