24 sty 2017

Kanekichi

,,Wróć z tarczą, lub na tarczy, ale nigdy bez tarczy..."


Tożsamość| Kaneki Saiko
Pseudonim| Kanekichi, skąd to się wzięło nie wie, ale tak pozostało
Wiek| 16 lat 
Płeć| Chłopak
Rola| Magik
Grupa| Ucząca się
Aparycja| Niski, ma maksymalnie 165 cm. Jest raczej słabej postury i bladej skóry. Jedno oko jest błękitne drugie jadowito-zielone, ale zasłania je przepaską, gdyż uważa, że kolory do siebie nie pasują. Na rękach ma mocno zawiązane bandaże. Na występ ubiera jednoczęściowy czarny strój ze skóry, od połowy klatki piersiowej do lewego łokcia jest posebrzany, a przy pasie ma 2 czerwone pióra. Na co dzień jest to biała lub czarna bluzka z nadrukiem, błękitna bluza z kapturem na zamek do tego jeansy.
Charakter| Jest raczej zamknięty w sobie. Używa swojego niskiego wzrostu do walk. Jest bardzo zwinny co przydaje się do różnych sztuczek magicznych. Raczej mówi półgłosem, ponieważ ma wyostrzony słuch i nie lubi hałasu, ale gdy się zdenerwuje potrafi krzyczeć na cały głos, a na końcu walnąć. Jest wytrzymałyi szybki co przydaje się do ucieczek. Niektóre słowa takie jak „przepraszam”, „dziękuje” zmienia na „simase”, „arigato”. Ma słabość do słodkich zwierząt takich jak psy czy kotki i potrafi łatwo zdobyć ich zaufanie oraz nigdy się nie poddaje.
Orientacja| Hetero
Zauroczenie| Nikt
Rodzina| Zostałem sierotą w wieku 11 lat
Historia| Byłem kiedyś złodziejem, kradłem jedzenie lub pieniądze by przeżyć. Nawet dołączyłem do małej grupki chuliganów by było mi łatwiej. W końcu zrezygnował i musiał jakoś zarabiać na życie. Postanowił robić na ulicy sztuczki magiczne, może nie były na poziomie perfecto na początku oczywiście. Pomyślałem żeby robić cos innego, przecież parę złotych za cały dzień to nic dobrego, a pieniędzy coraz mniej i nie chciałem wracać do kradzieży. Wtedy znalazłem ten o to namiot cyrkowy i postanowiłem tam zapracować. Byłem młody, ale udało mi się
Ciekawostki| Panicznie boi się wysokości i nie potrafi pływać, co na jego wiek jest bardzo dziwne. Poszukuje wiary więc jest agnostykiem. Potrafi także naśladować głos innych i zwierząt
Inne zdjęcia| -
Sterujący| Conor- howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz