26 lut 2017

Informacja #2

Dzisiaj na naszym blogu zaszłe drobne zmiany. Prawdopodobnie można je zauważyć, ale dla ścisłości powiem co się zmieniło. Od dzisiaj regulamin znajduje się wraz z formularzem strona pod tytułem teraz jest "Formularz & Regulamin" do tego zostały dodane miejsca znaleźć będzie je można w zakładce pod tytułem Nasz cyrk & Miejsca, następną rzeczą jaką się zmieniło w stronach (zakładkach) nie wiem jak to nazwać bo różnie to każdy nazywa XD to to, że zamian ważne osoby naszego cyrku została zmieniona nazwa na NPC no i od dzisiaj można również dołączyć nie tylko osobą występująca, a pracownikiem naszego cyrku. Można zostać krawcem, projektantem czy też lekarzem... do tego właśnie została stworzona nowa strona Pracownicy gdzie będą dodawane osoby, które u nas pracują i są jednocześnie częścią naszej cyrkowej rodziny, wreszcie bez nich nie dalibyśmy sobie rady ;) Ostatnie dwie rzeczy jakie mam do ogłoszenia to to, że pojawił się nowy baner jak i to, że powstała ankieta na której dowiem się czy mają zostać wprowadzone pieniądze, dzięki nim będziecie mogli je wygrywać w Eventach czy też za pisanie opowiadań. Jeżeli taka opcja zostanie dodana to również, pojawi się zakładka "Rynek" i będziecie mogli kupić kilka magicznych i tych mniej magicznych przedmiotów. Ankieta będzie trwać od 26.02 do 05.03.2017r. Czekam na waszą decyzję i życzę dużo weny jak i powodzenia w obecnym Evencie!

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te nowości. Wnoszą wiele do bloga i są całkiem przydatne. Cieszy mnie ta dokładność, że w poście zostały wymienione wszystkie zmiany, nawet te w nazwach zakładek.
    Cieszę się, że w końcu są opisane też inne miejsca poza cyrkiem, bo wiele razy główkowałam gdzie mogłaby się toczyć akcja mojego opka :'D
    I oczywiście, z chęcią dołączę jakimś pracownikiem cyrku. Fajna opcja, jestem zdecydowanie na tak. Blog idzie w dobrym kierunku jak dla mnie, wohoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł się spodobał i dziękuję za miłe słowa. ^^

      Usuń